Do głównych obowiązków należeć będzie:
- nadzór, koordynacja pracy i rozliczanie sklepów firmowych – zarządzanie personelem w sklepach firmowych
- zapewnienie funkcjonowania sklepów zgodnie z firmowymi standardami
- rozwój sieci sprzedaży poprzez nadzór nad otwieraniem nowych sklepów firmowych
- wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów oraz organizowanie akcji promocyjnych
- monitorowanie branży, w tym działań konkurencji
- współpraca z innymi działami firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- co najmniej rocznego doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku
- wysokich kompetencji interpersonalnych i analitycznych
- zaangażowania i konsekwencji w podejmowanych działaniach
- umiejętności zarządzania personelem
- dobrej organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników
- dyspozycyjności i gotowości do pracy w terenie
- znajomości obsługi pakietu MS Office;
- prawo jazdy kat. B
- aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych
Mile widziana jest:
- znajomość branży mięsnej i wędliniarskiej
- znajomość programów PC Market oraz ERP Optima
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- stabilne warunki zatrudnienia
- system wynagrodzeń zależny od wyników pracy
- możliwość objęcia ochroną w ramach ubezpieczenia grupowego- samochód służbowy do wykonywania obowiązków
Miejsce pracy: Nowy Żmigród/ Stary Sącz, Gorlice, Jasło.
Kim jesteśmy?
Zakłady mięsne Nowy Żmigród działają od 1990 roku. Zajmujemy się międzynarodowym oraz krajowym handlem mięsa, a także produkcją wędlin dla własnej sieci sklepów oraz sklepów zewnętrznych. Posiadamy marki handlowe takie jak: Bieszczadzka Manufaktura Wędlin, Na szlaku do Smaku, Bieszczadzkie Steki. Tworzymy nasze marki z pasją do wyrobów mięsnych i chcemy zapewnić klientom najwyższą jakość oraz smak.